Eu cu cine votez?

16 noiembrie 2009, 23:11, scris de Emil CHERICHEŞ
Din categoria: cugetări 

Nu vreau să fac neapărat politică, sunt un simplu om ce vede, ce vede ce se întâmplă în jurul lui. Susțin Partidul Național Liberal și implicit pe Crin Antonescu pentru Președenția României.

O să ziceți: „bun și cum te-ai gândit așa la PNL?”   Uitați-vă de-a lungul timpului, începem cu Constantin A. Rosetti, unul dintre conducătorii revoluției de la 1848, conducător al acestui partid, primar al Bucureștilor, ministru și prim-ministru. Continuăm cu Mihail Kogălniceanu sfeșnic al lui Alexandru Ioan Cuza, mai apoi prim-ministru, de numele lui se leagă actul proclamării independeței României, în vremea lui s-au înfăptuit prima reformă agrară din România dar nu numai atât.  Mihail Kogălniceanu a instituit prima universitate din România. I. G. Duca este unul dintre oamenii politici marcanți, ce a luptat pentru menținerea Transilvaniei ca și ținut românesc legânduși numele de „Mica înțelegere”. Este fondatorul mișcării de cercetași din România și a organizației Cercetașii României.

Toți liberalii au suferit în perioada regimului comunist, mulți dintre ei găsindu-și sfârșitul în închisorile comuniste.

După 90 PNL face parte, împreună cu  PNȚCD, din Convenția Democratică.  Marile reforme de după 90 în România sunt din vremea CDR, inclusiv cea din sănătate. Din 2004 Prim ministru este Călin Popescu Tăriceanu, președinte al PNL. Este perioada cu cea mai mare creștere economică de după 90 pe care a avut-o România. Această creștere se datorează în primul rând investițiilor în infrastructură care s-au făcut. De numele lui se leagă restructurarea PETROM și Electrica și nu în ultimul rând liberalizarea comerțului exterior.

Vedem astfel că de-a lungul istoriei membrii acestui partid au înfăptuit cele mai mari reforme și că în vremea conducerilor liberale românii au trăit cel mai bine. Vedem chiar de pe site-ul lor că în continuare PNL are aceeași viziune și aceleași idealuri spre progres și modernizarea societății.

Vă invit la o nouă revoluție http://hailarevolutie.ro/

PS! Acest articol nu este unul plătit și am scris aceste lucruri dintr-o convingere personală. Sunt convins că trăim într-o Românie modernă datorită unor oameni cu convingeri liberale, care au crezul într-o societate modernă și care au luptat pentru ca aceasta să existe. Avem nevoie de acești oameni să ne conducă, avem nevoie să evoluăm în continuare.

http://www.valean.eu/

Comentarii

43 comentarii la aricolul: „Eu cu cine votez?”

  1. fantasy
    17 noiembrie 2009, 11:11
  2. La momentul actual, Crin Antonescu mi se pare cel mai potrivit. De fapt, sa nu spun potrivit, pentru ca la un moment dat, functia de presedinte te indeamna sa faci anumite compromisuri (dar nu nesimtite care sa afecteaza foarte mult intreaga tara). Are o abilitate extraordinara de a sustine discursuri si stie cum sa exprime exact ce ne doare pe noi, romanii.

  3. Trodat
    18 noiembrie 2009, 14:11
  4. Ca om Crin Antonescu pare cel mai ok dar partidul din spate nu e deloc unul ok, dealtfel nici nu prea avem partide in care sa nu gasim miliardari facuti din banii publici, daca ne gandim la Tariceanu sau la Nastase ne piere cheful sa votam PNL sau PSD, cred ca am sa zic pas

  5. Emil CHERICHEŞ
    18 noiembrie 2009, 15:11
  6. @Trodat
    1. Tariceanu avea afacerile dinainte de a fi la putere.
    2. Gandeste-te unpic cum era in vremea lui Nastase, Tariceanu si Boc. La rece!

  7. bogdan
    18 noiembrie 2009, 16:11
  8. Antonescu este un om ok, de doua ori mai potrivit ca si candidat in comparatie cu Tariceanu. Pacat ca nu are nicio sansa … Poate peste 5 ani..

  9. yo9fah
    19 noiembrie 2009, 07:11
  10. Ok, … fiecare cu părerea lui, dacă îmi permiteți … ce a făcut C.A. până acum !? Ce a făcut în senat sau parlament !? Eu unul până acum nu am auzit de el să vină cu vreo propunere sau sa aibă o inițiativa a lui ! În afară de faptul că avea plete, … la momentul ăsta, pentru mine și ăsta, este la fel ca toți ceilalți ! Motiv pentru care nu voi fi prezent la vot ! Sunt deja scârbit ! Va fi pentru prima dată când nu voi mai fi prezent, în cabina de vot ! ;)

  11. Emil CHERICHEŞ
    19 noiembrie 2009, 08:11
  12. Eu în turul 1 voi vota cu Crin Antonescu iar în turul 2 dacă nu e cazul voi da un vot anti-băse :(

  13. Trodat
    19 noiembrie 2009, 14:11
  14. Tariceanu avea afaceri si inainte, e adevarat dar asta nu inseamna ca nu a tras tare pentru el cat timp a fost sus, vezi numai 2 cazuri mediatizate si cate altele de care nu stim
    1 si-a dat singur un teren imens pe care s-a deschis un nou sediu citroen
    2 a concesionat unei firme obscure din UK tot ce am castigat in insula serpilor
    Nastase era considerat in mediul de afaceri unul dintre cei mai puternici oameni, stie toata lumea de tablourile lui “copii nevaloroase” matusa tamara etc
    Astia au atat de multi bani incat nu mai reusesc sa acopere tot ce au, vezi si Base cu casa fetei si masinile Ioanei(mai nou conduce un Pajero ca sa nu-l mai supere pe taticul grijuliu ca e riscant in Fiat 500) + distractiile scumpe si masina Elenei
    Geoana cica ar avea un cumnat care are contract la o banca si primeste salariu 20 000 eu lunar timp de 15 ani, contract facut atat de bine ca e valabil si daca nu o sa mai aiba postul in sine
    Becali e parsiv si mincinos, a fost vazut chiar acum scurt timp iesind cu tigarea in mana dintr-un cazino

    daci nu prea avem variante…..

  15. Emil CHERICHEŞ
    19 noiembrie 2009, 16:11
  16. Ce e un teren fată de restul lucrurilor, nu am zis că n-a furat(nu și-a însușit) nimic, dar, per ansamblu, s-au văzut mai multe lucruri bune plus este un fapt că BANI CIRCULAU ÎN ECONOMIE. Criza mondială există datorită acestor blocaje prin care banii nu mai circulă în economie. Ce a făcut guvernul „Boc cel mic”? A făcut un singur program „Prima casă” prin care a sprijinic creditarea, programul acesta nu a ajutat deloc lansarea construcțiilor tocmai în ideea că banii ca la orice credit se dau atunci când casa e gata, până atunci… ia bani de unde nu’s => o măsură economică complet inutilă. Dacă luau astfel de măsuri în genul „prima casă” în alte domenii cum ar fi agricultura sau în orice alt domeniu de producție vital era mai bine.
    Insula șerpilor era concesionată încă de pe vremea lui Năstase. Tăriceanu a prelungit doar acel contract. Nu știu ce s-a întâmplat atunci și nu vreau să speculez. Nu cred că a făcut-o cu bună știință.

  17. VaSi Alex
    19 noiembrie 2009, 20:11
  18. eu nu mai stiu cu cine sa votez. nimeni nu este in stare sa faca nimic in tara asta.
    parerea mea este ca nu le pasa de tara. le pasa de veniturile lor.
    p.s. spun asta pt ca mie mi s.a oferit 50 ron pt un anumit vot… iar acum am mintea incetosata rau..

  19. Thaya
    20 noiembrie 2009, 17:11
  20. Nu stiam de istoria PNL-ului , acum aflu cine a fost , ce si cum .
    Dupa mine.. sa castige cel mai drept. Avem nevoie de cineva cu cap sa ne conduca :)
    Thaya a scris pe blog ultima dată Versuri Thaya – Tonight

  21. serigrafie
    20 noiembrie 2009, 18:11
  22. Din punctul meu de vedere, C.A. este cel mai mai bun orator pe care-l are Romania la ora actuala, deci merita atentie. Mai mult de atat are avere doar in urma proaspetei casatorii, dupa vreo 15 ani de politica. Acest lucru mie im da impresia(s-ar putea sa fie gresita) ca este un om cinstit. Discutam cu un nene de la PSD si imi explica faptul ca C.A. este unul din cei mai buni politicieni pe care-i are Romania, si singurul sau lips este faptul ca NU cunoaste nici o limba straina – un minus si dupa parerea mea. Dat fiind faptul ca daca isi da interesul ar putea invata o engleza mai buna decat cea a lui Base intr-un timp scurt, am sa votez in primul tur cu C.A., iar in turul doi cu oricine, mai putin Base. Acest vot anti-Base vine din greata care imi vine cand vad acest presedinte “jucator”. Va intreb si pe voi, poate imi raspundeti fara ajutorul fratelui google la aceste doua intrebari:

    1. Care este presedintele Germaniei?
    2. Care este presedintele Italiei?

    Daca veti sti fara ajutor, tot respectul pentru voi, dar pun pariu ca 99% din cei ce se vor gandi la raspuns nu vor sti, pentru ca ei nu au presedinti “jucatori”. Eu imi doresc sa am un presedinte de care sa aud la TV doar cand se intalneste cu careva care a venit in vizita, sau a fost invitat la vreun summit. NU vreau un presedinte care sa faca scandal sa nu mai vad eu ce face frate-su, sau cum a cheltuit Ritzi sute de mii de euro pentru campania actualului europarlamentar care nu este in stare sa spuna o fraza fara sa faca vreo gafa – fiica-sa.

    Este parerea mea, si va multumesc pentru rabdarea de a citi ceea ce am scris.

  23. Un alegator
    21 noiembrie 2009, 14:11
  24. Crin Antonescu e un candidat liberal in adevaratul sens al cuvantului, e tanar si probabil ca e cel mai cinstit dintre cei trei cu sanse reale, ma rog, cat de “cinstit” poate fi un politician.
    Dar… nu pot sa-l votez. Nu pot pentru ca, indirect, atunci cand ma voi fi lecuit de fierbinteala alegerilor eu voi fi votat practic alt partid decat PNL, un partid care a amanat in repetate randuri reformele dureroase dar necesare.
    Din pacate PNL nu e nici macar aproape de a avea un cuvant greu in Parlament, iar “puterea” se va imparti nu in functie de votul nostru majoritar catre Crin Antonescu ci catre majoritatea din eventuala coalitie PNL-PSD, pardon, PSD-PNL. Nu-mi doresc alti 3 sau chiar 5 ani de amanari a unor masuri de care avem nevoie azi.

    Daca ar fi declarat, macar in treacat, ca in eventualitatea castigarii alegerilor ar declansa alegeri anticipate l-as vota fara sa stau pe ganduri.

    Alegerile de maine sunt primele alegeri la care in primul tur nu am cu cine vota din convingere. Asa am facut pana acum: in primul tur am votat din convingere, iar in al doilea, in cel mai rau caz, am ales raul cel mai mic. Acum voi alege raul cel mai mic inca din primul tur… Poate de asta sunt atat de descurajat si lipsit de speranta.

  25. Nechita Gabriel
    21 noiembrie 2009, 15:11
  26. Majoritatea de fapt nu vor vota un candidat, majoritatea vor vota raul mai mic.

    In cazul meu, va fi Crin.
    Nechita Gabriel a scris pe blog ultima dată Cum se face trafic de calitate?

  27. alina
    22 noiembrie 2009, 00:11
  28. e faina doctrina liberala. dar din pacate a ajuns sa fie doar teorie, iar “personalitatea” lui crin nu are nicio legatura cu ea. sa nu uitam totusi ca votam un om nu o doctrina. personal sunt pro base.
    alina a scris pe blog ultima dată noi

  29. Emil CHERICHEŞ
    22 noiembrie 2009, 01:11
  30. si ce te face pro base?

  31. alina
    22 noiembrie 2009, 13:11
  32. imi fac alegerile (inclusiv politice) pe baza intuitiei si observatiei si cel mai important mi se pare omul cu care am de-a face. nu voi insira aici realizarile din mandatul lui base.

    n-am vrut sa deschid o polemica, nu-si are rostul aici. am gasit interesanta abordarea ta in articol. sunt de acord cu istoricul si cu doctrina liberala, dar ce e acum pnl-ul e departe de asta. foarte departe.
    alina a scris pe blog ultima dată noi

  33. schimb foaia :) « scaiul
    22 noiembrie 2009, 13:11
  34. [...] se ridică tonul, așa că în multe cazuri evit să intru în discuții. dar am găsit aseară articolul ăsta pe blogul lui emil cheriches și mi-a plăcut modul de abordare. pentru că nu e vorba neapărat de [...]

  35. Emil CHERICHEŞ
    22 noiembrie 2009, 14:11
  36. Băse nu are decât realizări negative. Realizările adevărate din vremea lui băse vin din partea lui Tăriceanu. Ia uite ce s-a întâmplat de când există guvern PDL+/-PSD.

  37. emmann
    22 noiembrie 2009, 16:11
  38. Eu am facut aceeasi alegere, desi nu prea cred ca e vreunul serios si “nemanjit” totusi, pnl-ul e cel mai vechi partid al Romaniei si inca isi tine atributele dupa multe fragmentari.
    emmann a scris pe blog ultima dată Chrome OS – The new internet

  39. alina
    22 noiembrie 2009, 18:11
  40. @emil: realizarea lui tariceanu si implicit psd+pnl a fost criza politica. vad ce se intampla si tocmai de asta il aleg pe base.
    din punctul meu de vedere ceea ce il diferentiaza pe bratianu de crin antonescu e o coloana vertebrala.

    eu zic sa ne oprim aici si sa ne respectam reciproc opiniile. repet, nu am comentat pentru a obtine o polemica, chiar nu are niciun rost asa ceva aici, e un blog despre altceva si ar fi frumos sa ramana asa.

    o seara faina!
    alina a scris pe blog ultima dată schimb foaia :)

  41. Emil CHERICHEŞ
    22 noiembrie 2009, 20:11
  42. O alianță PSD+PNL nu a existat. Realizarea lui Tăriceanu a fost împingerea banilor spre economie. Rolul banilor în economie este acela de a circula. „Boc cel mic” a văzut asta și a început să zică că e o „gravă moștenire” că s-au făct prea multe investiții și le-a stopat. Rezultatul a fost un blocaj al banilor în economie => adâncirea crizei. O altă mare realizare a lui Boc este numirea lui Pogea la finanțe, o măsură spre adâncirea crizei.
    Sibiul merge bine tocmai din cauză că în Sibiu se fac investiii. Nu așa împingi banii în economie?!?!?
    Cea făcut Boc și hoarda lu’ Băse în acest sens? Noi trâim mai bine?

  43. ice lady
    22 noiembrie 2009, 22:11
  44. Eu zic ca Basescu merita sa ramana presedintele tarii deoarece a fost singurul care a avut curajul sa dezvaluie adevarul despre fostii agenti ai securitatii fapt ce a deconspirat multi lideri politici.
    Un exemplu elocvent ar fi Dan Voiculescu.

  45. Emil CHERICHEŞ
    22 noiembrie 2009, 23:11
  46. Asta cu securitatea și nu mai nu știu ce e un mare bullshit… La câtă vrajbă o făcut în românica… mai bine nu

  47. Nechita Gabriel
    23 noiembrie 2009, 00:11
  48. Mda…. se pare ca nu stim sa invatam din greseli. Inca 5 ani cu oameni care sunt caluti cand e vorba de interesul national si de avansarea tarii catre un nivel bun de mentalitate si economie.
    Nechita Gabriel a scris pe blog ultima dată Cum se face trafic de calitate?

  49. Un alegator
    23 noiembrie 2009, 13:11
  50. Am comentat acest articol pentru ca mi-a placut foarte mult prezentarea partidului liberal facuta de tine, Emile.
    Pune alaturi de ea istoricul PSD (FSN, PDSR), partid pe care ne indeamna dl. Crin Antonescu sa-l sustinem acum, pentru turul II.
    De ce spun asta: din punctul meu de vedere nu vad nicio diferenta semnificativa intre Basescu+PD si Geoana+Iliescu+PSD+PC. Dar directionarea voturilor liberale catre socialisti (partid infiintat de fostii comunisti) imi confirma faptul ca nu exista nici o ideologie, doar interese.
    Pacat de acea coloana vertebrala…

  51. radanick
    23 noiembrie 2009, 14:11
  52. Cel mai dezamagitor este sa votezi in primul tur candidatul care nu intra in turul doi. Iar la turul doi, nu mai ai cu cine sa votezi.
    radanick a scris pe blog ultima dată OMF 2861 pe 2009

  53. o femeie haina
    23 noiembrie 2009, 15:11
  54. De acord ca revolutia bunului simt e o idee buna, numai ca a venit cam tarziu. Lasand la o parte partidul care nu prea mai are persoane “simpatice” in staff (probabil de aia il tot trimit pe dl. Mircea Diaconu la Realitatea – cu tot respectul pentru domnia sa), CA ar fi trebuit sa fie mai activ in a-si promova revolutia. Si desigur ceva mai mult “staif” (vezi declaratia de dupa publicarea rezultatelor exit poll-urilor). Una peste alta CA a iesit cel mai bine din alegeri, peste partid, iar asta este o experienta care cu siguranta il va ajuta peste 5 ani. Atunci va putea candida cu sanse mult mai mari. Iar eu probabil ca voi fi unul dintre votantii sai.

  55. xsstaff
    24 noiembrie 2009, 16:11
  56. Eu cred ca a facut o alegere buna, pentru ca in acest moment poate sa puna conditii in ceea ce priveste politica guvernului dupa alegerea presedintelui, si incearca altceva decat minciunile lui Base, care a tras teapa PNL-ului de vreo doua ori pana acum.

  57. simona
    25 noiembrie 2009, 21:11
  58. Mergem pe mana lui CRIN ANTONESCU

  59. Nelu
    26 noiembrie 2009, 07:11
  60. Bun si Antonescu, dar de ce aceasta incrancenare. De ce principiul “ala e rau, eu sunt bun”, este singurul care actioneaza?
    Nelu a scris pe blog ultima dată Barbie Girl cu Aqua

  61. Bogdan
    26 noiembrie 2009, 09:11
  62. Salutare, lume buna….pentru mine e simplu…sa lasam istoria cand tara era condusa de mult mai putini si cand “cheltuielile” fiecaruia dintre noi erau mult mai mici (adica acum 100 de ani). Eu privesc ceea ce am trait de la revolutie pana azi. Aveam 11 ani atunci, si nu am inteles de ce trebuie sa plece Ceausescu, probabil parinti m-au facut sa simt ca imi este bine pina la varsta aceea. A venit FSN-ul aducand in vocabular cuvinte ca: “Libertate”, “terorist”,”viol si violenta”, “tiran”….si ma opresc la acest ultim cuvant care imi aduce aminte ca pe la 15 ani (6 ani de Iliescu) am zis ca sansa Romaniei e sa revina la un sistem bazat pe tiranie…nu a fost sa fie…acum am inteles ca nu neaparat bazat pe tiranie trebe, dar e necesar sa fie starpit tot ceea ce vechi comunisti au construit in ani de dupa 90 si tot ceea ce azi mai detin acestia… Pe Constantinescu l-a “invins sistemul”, pe Basescu inca nu l-a invins nimeni. PNL-ul nu a reusit sa razbata printre mrejele comunistilor si astfel azi nu sunt suficienti de puternici, si din pacate au dat dovada de slabiciune crasa legat de sustinerea celor care au dus Romania pe cea mai jalnica decadere posibila dupa 90, si asta doar fiindca nu au avut puterea atunci cand au fost la guvernare sa-si sustina si urmeze convingerile, intrand asfel in opozitie cu Base. Mie mila de ei. Sa simti ca esti dorit, dar nu esti suficient de bun cred ca este ce-a mai grea dezamagire. I-ar faza cu sa le d-am o sansa….nu e momentul….Romania a dat prea multe sanse multora si mai ales celor care nu trebe (nu e cazul PNL). Lasati-l pe Base sa ii extermine pe comunisti astia…poate in 5 ani isi da duhul si Iliescu cu claca lui…si o sa vedeti ca daca e asa, Basescu nici nu mai candideaza…o sa lase PNL-ul sa conduca tara….. Daca sustineti PDL atunci eu va recomand sa nu il bagati mai in rahat dandu-i sansa PSD-ului sa isi refaca radacinile adanc infipte in rahatul asta. E parea mea…deci nu e o provocare pentru nimeni si nici nu am sa raspund la provocari.

  63. pensionara
    26 noiembrie 2009, 09:11
  64. Sunt intru totul de acord cu tine.Credca toti romanii care au votat cu Crin Antonescu sunt dezamagiti de faptul ca ,voturile lor sunt ,,DONATE,,Personal cred ca nici unul din alegatori nu s-a gandit sa-l voteze pe Geoana,care e un instrument in mainile lui Iliescu.Sper din tot sufletul ca romanii sa perceapa ceea ce se intampla.

  65. Emil CHERICHEŞ
    26 noiembrie 2009, 10:11
  66. Eu am impresia că toți adevărații comuniști și toți oportuniștii s-au cam adunat în PDL. În momentul de față PDL și Băsescu sunt cel mai mare rău pentru România.

  67. Emil CHERICHEŞ
    26 noiembrie 2009, 10:11
  68. Eu ca și susținător al PNL eram conștient că Antonescu nu o să ia fotoliul de președinte. Am sperat totuși. Ceea ce a reușit totuși Antonescu a fost să-i forțeze pe PSD să accepte un guvern independent(adică liberal). Să nu uităm că Guvernului i se mai spune și Executiv….

  69. sandu
    26 noiembrie 2009, 10:11
  70. procentul de comunisti e semnificativ mai mare in psd :) …ei vor doar “liniste” ca sa poata fura fara batai de cap…electoratul pnl e profund anti psd si tocmai din aceasta cauza base o sa ia mandatul din nou.

  71. Emil CHERICHEŞ
    26 noiembrie 2009, 10:11
  72. Sunt mai periculoși cei care se bat cu mana în piept și zic că ei nu sunt comuniști….

  73. sandu
    26 noiembrie 2009, 13:11
  74. din cate imi aduc eu aminte basescu e singurul care a recunoscut ca a fost comunist si singurul care a renuntat la imunitate parlamentara ca sa fie anchetat pt. dosarul flota.

  75. Emil CHERICHEŞ
    26 noiembrie 2009, 13:11
  76. Ca să i se facă un raport favorabil cu care să meargă la „marea confruntare”…

  77. Un alegator
    26 noiembrie 2009, 21:11
  78. Oameni buni eu nu va inteleg.
    A. Daca ne luam strict de om:
    A.1. Basescu: flota, casa Bucuresti, ficele, tirania, ma rog asta ultima nu sunt convins, demagogie, “despartirea” de PNL si altele care nu mi le aduc aminte
    A.2. Geoana: realizari proprii mai putine sau chiar deloc, “spatele” PSD, promisiuni nerealizabile, demagogie
    Punctul A – scor egal 1:1
    B. Noi, cei care comentam:
    B.1. Unii l-au luat pe Antonescu, ulterior pe Geoana, in brate si sustin sus si tare ca ei ne-ar fi salvarea. Argumentele celorlalti nu conteaza. Nu conteaza schimbarea de macaz. Vineri ora 19 il face Geoana cu ou si cu otet, marti, ora 10 il imbratiseaza.
    B.2. Ceilalti il vad pe Basescu fara pata, si, aceeasi “salvare” a poporului roman.
    B.1. – memorie scurta, sa nu spun spalare de creier
    B.2. – naivitate, cel putin, sa nu spun prostie
    Punctul B – 2:2
    Pentru a vota trebuie sa vedem situatia in ansamblu, imagine in care Basescu si Geoana sunt doar pioni.
    Ce mi-as dori eu: sa iasa Geoana, pentru a scapa de Basescu, dar guvernul sa-l formeze PDL cu PNL. A, fara Basescu sau Tariceanu ca sa nu avem discutii :) . Scapam si de asa zisul tiran si avem si un guvern liberal. Daca Geoana nu e de acord si dizolva parlamentul, o sa-l sanctionam prin vot si scaderea procentului PSD in parlament. Da’ nu, asta nu se poate.
    De ce oameni buni ? De ce varianta Geoana e mai buna ?
    Reminder: FMI a pus conditii clare: 200.000 de bugetari concediati. DOMNUL KLAUS JOHANNIS va scoate castanele din foc pentru PSD-PNL. Dupa care se pregateste sa intre pe teren Adriaaaaan Nastaseeeee. :) Ma rog, numele “rezervei” nu conteaza.

  79. Cristi
    30 noiembrie 2009, 04:11
  80. Si eu am convingeri liberale si simpatizez multi oameni care au condus partidul de-a lungul anilor, dar nu pot sa votez partidul azi datorita oamenilor care il conduc. Capul listei e Dinu Patriciu.
    La realizarile lui Tariceanu tin sa te contrazic putin. Cresterea economica era una fireasca si meritul lui e doar ca s-a realizat sub mandatul lui, la fel cum nu e meritul lui Basescu ca am intrat in UE, dar si aceasta s-a intamplat sub mandatul lui.
    Guvernarea Tariceanu mi se pare chiar una proasta judecat per total, macinata de prea multe scandaluri, dar e adevarat ca nu provocate numai de el.
    Mai zici intr-un comentariu ca Antonescu a impus un guvern independent. Daca iese Geoana am impresia ca o sa avem cu totii o surpriza. Nu uita ca Johannis nici macar nu e in tara acum cand PSD a negociat cu PNL-ul si au impartit functiile in guvern. Tot mai tare cred ca Johannis e doar o momeala care e aruncata poporului….
    Cristi a scris pe blog ultima dată Ce votam ca presedinte?

  81. Id-uri fete
    14 decembrie 2009, 16:12
  82. Eu am fost anti Basescu,si toata agitatia din noaptea de dupa voturi a fost o mare cacealma,pe un post tv spuneau ca a iesit Geoana pe altul ca a iesit Basescu…

  83. mircea
    21 decembrie 2009, 13:12
  84. Am votat cu Basescu, dar vad ca nu a invatat din greselile trecutului si iar l-a pus pe Boc premier…si cel mai rau, Udrea are 2 ministere. PDL vad ca se gudura pe langa UDMR, independenti si minoritatile nationale. Pacat, eu speram sincer ca va dizolva parlamentul pentru alegeri anticipate.

  85. costy neamt
    22 decembrie 2009, 09:12
  86. In primul tur si eu l-am votat pe Antonescu. La fel au facut toti cei pe care-i cunosc, si cu toate astea n-a ajuns in turul 2. Pacat ca nu pot sa pun aici o poza foarte sugestiva legata de proverbul romanesc: Lupul isi schimba parul, dar naravul ba! http://www.picatura.ro/viewtopic.php?f=384&t=1951 ,avandu-l ca protagonist in rolul de lup pe Traian Basescu.





Te rog să comentezi doar dacă ai ceva de spus!
Comentariile de genul „Foarte tare, o să incerc și eu”
vor fi marcate ca SPAM iar mai apoi șterse.
Îmi rezerv dreptul de a șterge orice comentariu îl consider inadecvat.
Deasemena nu accept comentarii care la nume au cuvinte cheie!

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin